Biurko...

08:25:00

....tak to ważne miejsce.Strefa pracy, która czasem zamienia się w pracownię miniatur. Porozwalane pędzle,rozsypane stosy kartek, najróżniejsze narzędzia, pył z suchych pasteli,modelina ,druty ,patyki i tyle innych przedmiotów ,że nie sposób  wszystkiego wymienić. Taki nieład artystyczny.;) Potem przychodzi czas ,aby to wszystki sprzątnąć. ..Oj nie lubie tego mogłabym siedzieć całą noc przy miniaturkach.Właśnie gdy miałam zamiar rozpocząć sprzątanie wpadł mi do głowy pomysł. Biurko w miniaturze. Przeraziłam się troche tym pomysłem bo nigdy wcześniej nie robiłam niczego z drewna no może poza drabiną. I zrobiłam, cha i tak się rozkręciłam, że powstał laptop ,mini doniczka z kwiatkiem( taka nutka wiosny) ,małe karteczki ,kalendarzyk i jeszcze filiżanka kawy z croissantem do kompletu.;)pycha
Teraz czas na zdjęcia:

                                                                             Niele♡


You Might Also Like

1 komentarze

like me on facebook