still alive

13:28:00


Jestem. 
Zalogowałam się na bloggera po raz pierwszy od września. 
Łezka mi się w oku zakręciła, gdy zobaczyłam jak wiele nowych komentarzy przybyło pod moją nieobecność, istny strumień ciepłych słów, który rozlał się przyjemnie wprawiając mnie w zakłopotanie. Dziękuję wam, nigdy nie nawet nie marzyłam, że będę mogła tworzyć i dzielić się efektami z grupą tak przemiłych i niezwykle wspierających osób! Zaraz się rozpłaczę. . . , bo jak sobie pomyślę ile ciepła, ile życzliwości, ile zaangażowania mi podarowaliście to chce mi się działać i rozwijać maluśki światek dalej. Achh, ale to nie tak, że przez te 10 miesięcy nie miałam motywacji,  doba się nie rozciągnie, a ja świadomie porzuciłam (chwila moment ja tylko zrobiłam sobie przerwę) pasję na rzecz szkoły. Ostatnia klasa gimnazjum: egzaminy w kwietniu, wybór liceum, zbieranie tych nieszczęsnych punktów i co najważniejsze konkurs kuratoryjny z języka polskiego, na który położyłam największy nacisk.   Od września przebrnęłam prze kilkadziesiąt książek, niemal codziennie pisałam wypracowanie, każdą wolną chwilę poświęcałam na przygotowanie. I udało się a teraz mogę spokojnie odetchnąć i wrócić do tego kochanego światka.




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajnie, że wróciłaś, miłe komentarze są przepiękne i dają mega dużo motywacji.
    Urocze zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Twoja ciężka praca przyniosła tak wspaniałe efekty w szkole! Serdecznie gratuluję! Życzę przepięknych wakacji i czekam na maleńkie dzieła! PS - klapeczki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy wśród żywych. :D Zdecydowanie taki sukces był wart porzucenia bloga. :D
    Klapki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm happy to see you back in blogland, alive and well! Congratulations on your achievements in school. I hope you'll have a chance now to rest and work on your miniatures. Your photos of the "flip-flops" and towel are beautiful reminders that it's time to enjoy summer! Thanks for sharing.
    Marjorie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, Aniela! Gratulujemy doskonałego egzaminu. 200 punktów jest bardzo fajny! Powodzenia w nauce. Uściski, Julia

    OdpowiedzUsuń

like me on facebook