still alive

13:28:00


Jestem. 
Zalogowałam się na bloggera po raz pierwszy od września. 
Łezka mi się w oku zakręciła, gdy zobaczyłam jak wiele nowych komentarzy przybyło pod moją nieobecność, istny strumień ciepłych słów, który rozlał się przyjemnie wprawiając mnie w zakłopotanie. Dziękuję wam, nigdy nie nawet nie marzyłam, że będę mogła tworzyć i dzielić się efektami z grupą tak przemiłych i niezwykle wspierających osób! Zaraz się rozpłaczę. . . , bo jak sobie pomyślę ile ciepła, ile życzliwości, ile zaangażowania mi podarowaliście to chce mi się działać i rozwijać maluśki światek dalej. Achh, ale to nie tak, że przez te 10 miesięcy nie miałam motywacji,  doba się nie rozciągnie, a ja świadomie porzuciłam (chwila moment ja tylko zrobiłam sobie przerwę) pasję na rzecz szkoły. Ostatnia klasa gimnazjum: egzaminy w kwietniu, wybór liceum, zbieranie tych nieszczęsnych punktów i co najważniejsze konkurs kuratoryjny z języka polskiego, na który położyłam największy nacisk. Nie ukrywam, że poziom znacznie wykraczał poza program.  Od września przebrnęłam prze kilkadziesiąt książek, niemal codziennie pisałam wypracowanie, każdą wolną chwilę poświęcałam na przygotowanie. Gdy przebrnęłam już przez dwa etapy został mi miesiąc(styczeń) przygotowania się do finału, oj to był morderczy miesiąc. Ahh i to bardzo.. Ale przeżyłam, a tuż przed feriami dowiedziałam się, że  zdobyłam najwyższy możliwy tytuł - zostałam LAUREATKĄ, tym samym otrzymałam 200 punktów, zwolnienie z humanistycznej części egzaminu i pierwszeństwo wstępu do każdego liceum jakiego dusza zapragnie! 

Czy to wystarczające usprawiedliwienie mojej dłuuugaśnej nieobecności!? Nie, ale tak na serio, to żałuje, że doba nie ma 48 godzin i, że nie mogłam pielęgnować pasji. Blog, biedactwo moje kochane, bardzo ucierpiał.

Teraz biorę się ostro do pracy, stęskniłam się ogromnie, więc KOCHANI spodziewajcie się wielu zdjęć! Zostawiam was z letnimi kadrami z Chorwacji, mini-klapki w roli głównej!





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajnie, że wróciłaś, miłe komentarze są przepiękne i dają mega dużo motywacji.
    Urocze zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Twoja ciężka praca przyniosła tak wspaniałe efekty w szkole! Serdecznie gratuluję! Życzę przepięknych wakacji i czekam na maleńkie dzieła! PS - klapeczki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy wśród żywych. :D Zdecydowanie taki sukces był wart porzucenia bloga. :D
    Klapki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm happy to see you back in blogland, alive and well! Congratulations on your achievements in school. I hope you'll have a chance now to rest and work on your miniatures. Your photos of the "flip-flops" and towel are beautiful reminders that it's time to enjoy summer! Thanks for sharing.
    Marjorie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, Aniela! Gratulujemy doskonałego egzaminu. 200 punktów jest bardzo fajny! Powodzenia w nauce. Uściski, Julia

    OdpowiedzUsuń

like me on facebook

Flickr Images