wesołych świąt

14:29:00

Witam na moim blogu.Powstał , aby inspirować, cieszyć oczy i odprężać.Aby wpaść w miniaturowy świat i zapomnieć o dużej rzeczywistości. Mam nadzieję , że dobrze będzie spełniał swoją rolę.Oj .... Czeka mnie dużo pracy, ale wcale mnie to nie przeraża.Mówi się , że początki są najtrudniejsz, ale ja lubię  zaczynać  nowe rzeczy, zdobywać doświadczenie i  świetnie się przy tym  bawić. Jeszcze tylko króciutko powiem , że zajmuję się tworzeniem miniaturek od kilku miesięcy, a moja ulubiona skala to 1:12.Na razie dziedzina , w której najlepiej się czuje to lepienie malutkiego jedzenia z modeliny(najczęściej fimo).

Na początek przygotowałam dla was świąteczne pierniczki korzenne, pszypruszone nieco cukrem pudrem(u mnie biała pastela).













Wesołych i ciplutko rodzinnych świąt! Nie dajcie się zwariować przedświątecznym przygotowaniom , próbujcie znaleźć w nich przyjemność.

Niele♡




You Might Also Like

0 komentarze

like me on facebook